utwory klasyczne na sopran i mezzosopran


fonografia Małgorzaty Lesiewicz-Przybył


pieśni i arie klasyczne


nagrania

sopran


Małgorzata Lesiewicz-Przybył


Charls Gounod - " Faust " ______ partia - Marguerite
Faust-Malgorzata

“...Podniosłym odkryciem wieczoru bez pytań była Lesiewicz Małgorzata w roli Margarethe. Jej silny, przy tym we wszystkich rejestrach rozległy i w barwie ciekawy głos obdarował publicznośc, ze śpiewnym uczuciem, brylantowy w górach i nadzwyczajną organizacją frazy godny Primadonnefest. Ta sopranistka śpiewała odbiegając od reszty. Ona jest, mówiąc wprost, w klasie najwyższej pomiędzy protagonistami...”

tłumaczenie artykułu z gazety “Sudwest - Presse” von Urlich Dalm “Lesiewicz M."

" ... chociaż operuje głosem o cieplejszej barwie, nadaje tej postaci rysy tragiczne.Małgorzata w jej wykonaniu od początku nosi w sobie poczucie nieuchronności przeznaczenia i fatalizmu, podobny bohaterom starożytnych dramatów. Cała rola zbudowana jest przez nią jakby na jednym wielkim crescendo, dążącym do finalnej sceny śmierci...”

“Gazeta Wyborcza” - Ewa Siemdaj


Giuseppe Verdi - " La Traviata" ______ partia - Violetta Valery
Violetta-Traviata

Giacomo Puccini - " La Boheme" ______ partia - Mimi
Mimi-Cyganeria

“...W roli Mimi występuje Małgorzata Lesiewicz Przybył. "Gdy jesteśmy zakochani, słyszymy

w powietrzu muzykę Pucciniego" - "przekonywała w jednym ze swych filmów Barbara Streisand. Cyganeria to jedna z takich historii." “Świetnie wypadła jako Mimi Małgorzata Lesiewicz, której delikatnej barwy sopran liryczny idealnie sprawdził się w tej partii.

Także jej gra aktorska była niezwykle przekonująca,...”

“gazeta Wyborcza” 2000r -02-06 Ewa Cichoń


Giuseppe Verdi - " Rigoletto" ______ partia - Gilda
Gilda-Rigoletto

Giuseppe Verdi - " Bal maskowy " ______ partia - Oscar
Bal maskowy - Oscar

“...“Bal maskowy”: “Małgorzata Lesiewicz, dzięki której papierowa rola pazia Oscara nabrała życia”

 

“Rzeczpospolita” J.Marczyński


“Niekwestionowaną gwiazdą obydwu obsad okazała się Małgorzata Lesiewicz , dla której spodenkowa
rola pazia Oscara pozostaje w pełnej zgodzie z naturalnymi warunkami wokalnymi,
obejmującymi lekką koloraturę”-

 

“Kultura” L.Czapliński


...”podziwialiśmy wyjątkowo śliczny sopran Oscara” - “Gazeta Krakowska” A.Ginał


“Świetnym paziem Oscarem była Małgorzata Lesiewicz” - “Ruch Muzyczny” J. Kański


Solistyczne koncerty w salach filharonii:
Lesiewicz-Koncerty

Małgorzata śpiewała w wielu teatrach operowych, słynnych salach koncertowych w Europie i Japonii: Leipzig - Gewandhaus, Freiburg - Konzerthaus, Berlin - Philharmonie, Dresden - Kulturpalast,

Hamburg - Musikhalle, Basel - Casino, Zurich - Tonhalle, Luzern - Kult. & Kongr.-zentrum,

Munchen - Philharmonie.


“Czysto i przekonująco interpretowała Małgorzata Lesiewicz arię Butterfly z opery G. Pucciniego... została nagrodzona olbrzymim aplazem... Występy sopranistki M. Lesiewicz
były punktami szczytowymi tego zróżnicowanego programu. Nie tylko dlatego, że za każdym razem sopranistka występowała w jeszcze piękniejszej sukni, lecz ze względu na jej głos i sposób interpretowania arii. Norma Belliniego, albo aria Małgorzaty z Fausta Ch. Gounoda były przez nią delikatnie i uczuciowo przedstawione.”

 

tłumaczenie artykułu z gazety “Einbecker Morgenpost”


Georges Bizet- " Carmen" ______ partia - Micaela
Lesiewicz Micaela

Solistyczne koncerty w recitalach pieśniarskich
Lesiewicz - recitale

“Recital wokalny Malgorzaty Lesiewicz Przybył - Precyzja pieśni- ... Artyska ta znana jest głownie z udanych kreacji na krakowskiej scenie operowej ( m.in. Macaela, Małgorzata, Pamina, Mimi, Traviata, Hanna ). Tym razem dała się poznac, jako wrażliwa i przekonująca interpretatorka pieśni...

Małgorzata Lesiewicz śpiewa subtelnie i dokładnie. Potrafi oddac klimat i nastrój wykonywanego utworu. Jej głos jest dźwięczny, swobodny i nośny w brzmieniu. Posiada przy tym ładną ciepłą barwę.
I tak brzmiał w całym omawinym recitalu. Przy fortepianie doc Jacek Bylica.

 

”Gosc Niedzielny” - Jan Korczak


Johann Strauss- " Zemsta nietoperza" ______ partia - Rosalinda
Lesiewicz_Rosalinda

Małgorzata śpiewała partie ciekawych i barwnych dam w wielu słynnych operetkach.
“Podczas tego wieczoru gwiazdą była sopranistka z Krakowa Małgorzata Lesiewicz Przybył, śpiewała partię Rosalindy z “Zemsty nietoperza” i Saffi z ” Barona cygańskiego“.


tłumaczenie artykułu z gazety “Kieler Nachrichten” Enno Neuendorf


Johann Strauss, Karl Millócker, Ferenc Lehár _______ partie z operetek
Lesiewicz_Baron cyganski

obrazy